|
|
|
Bu yazı 251
kez okunmuştur. |
| ey aşk |
aşk bu üç harfin sonu (...) olsada buna değer herşey için teşekkürler . yeni bir gün doğuyor mutlu yarınlar seni bekliyor Allah ı bulan neyi kaybeder "o" nu kaybeden neyi bulur sen "O" nu buldunsa üstüne başka kaar arama "O" herşeye yeter dileyen ve isteyen "O" olsaydı olurmuydu hiç sebepler engel
|
|
Belirtilmedi
|
|
|
| Yorum
yapanın Adı: |
MÜNZEVİ |
evet |
| 1-gercekten O nu bulan herseye sahıp demektır gerısı bos...özünü bulan can bulur bulanlara ne mutlu (cok guzel olmus) |
| |
|