| |
|
|
|
Bu yazı 17.04.2009
tarihinden
beri
222
kez okunmuştur |
| Yazının
Başlığı |
Yazar
Adı |
Gönderilme
Tarihi |
|
dolu |
Belirtilmedi |
17.04.2009 |
süzülen kuşlara baktı.nerelere giderlerve nerde duraklarlar diye düşündü.istemek yetiyordu yolculuğa ve kanatlarını çırpmak ne özleyeni vardı nede özlediği umarsızca dolaşabiliyordu gökyüzünü.bulutlara dokunmaktı yaptığı güneşle şakalaşmak ne güzeldedi içinden .ve başını çevirip birde karşı kaldırımda onu bekleyen hayata otobüsüne binip gitmesi gereken yere gidecekti parasının götürebileceği yere ve izinli olduğu yere bu halsürüp gidecekti ama istediği bu muydu tabiiki değil.sokaklarda yürümek ve birşeyler alıp dönmek birini ziyaret edipgeri dönmek gitmek gelmek.neden bu kadar dağınıktı hayat ve alabildiğince mesafeli .cebindeki kadar mı hürdü yoksa düşündüğü kadar mı.......
|
|
|
|